けんちゃん of 2019年6月


こんにちは、私はけんいちと申します。申し込みます!!「今すぐ申込みで1000ポイントゲット!」にまみれた世界へようこそ。

この頃、暑くなってきましたね。みんなはどうですか。

福岡に始めて降り立ったのが2015年6月、住み始めたのが7月です。もう4年なんですね・・・4年といえばオリンピックが開催される期間です。福岡は暑いです。それにしても、なんでみんな福岡に来ないの?来ないと地球がとんでもない事になりますよ。マリアナ海溝も隆起させることもできますし、私はなんだってできるのです。

1週間くらい前まで毎日録音していました。最近はネクストアルバムのミックスダウンをまた再開しています。アルバムの前半はだいたいミックスの基盤はできました。あとは後半をやっていきたいです。この前は中ジャケットを少し描きました。

あとは昨日は梅仕事をしていました。梅にだけ仕事?梅準備で良いじゃないの。らっきょを漬けるのも、らっきょ仕事?魚を干物にするのは干物仕事。



Primavera Sound 2019をYoutubeで見ながら、梅仕事。私もフェスティバルに呼んで下さい。出演しますので!!早く!!私たち人類はあっという間に死んでしまうのだから!!



簡単に梅干しを漬けることができますよ。しかも、ジップロックさえあればOK。梅すらいりません。ジップロックの中から梅や塩が自然と湧き出てきます。



ラジオでも話しましたデンマークのクリームチーズで作ったチーズケーキの写真です。

ラジオは5月号はあれよあれよという間に月日が流れて収録していませんでした。すみませんでした。6月号は収録いたしましたので、是非是非、お聞き下さい!

 
Hello, I am Kenichi.  Welcome to the world of "Register and get 1000 points now".

Lately, it is getting hot.

First time I arrived at Fukuoka was June, 2015.  Started living was July.  4 years passed.  4 years is the interval of Olympic.  Fukuoka is hot.  Why don't you come to Fukuoka ?  If you don't come here, something terrible happened to the earth.  I can do everything.  I can make The Mariana Trench rise.

Until last week,  I was recording for album almost everyday.  I started mixdown for next album again.  I did basic mix of first part of the album.  Also, I drew illustration for the sleeve.

Yesterday,  I was preparing Ume for making Umeboshi while watching Primavera Sound 2019 on Youtube.  Please request me to perform at the festival.  NOW !  We human being die soon.

Making Umeboshi is very easy with Ziploc.  Everything is unnecessary but Ziploc.  Ume and salt will born naturally from inside of Ziploc.

This is cheese cake which I talked in Kentan radio.

I did not record Kentan radio of May.  This is Japanese talking radio but please listen to this !

このブログの人気の投稿

2023年9月の近況

2024年1月の近況

2023年5月の近況