I did Periscope live.

Let's share Heart Of Marketing. Shoichi Ozawa may say so. That is day's beginning for me with such message.

I broadcasted live with Periscope.  About 40 people of varied countries watched my casting.  Also, someone visited to my official website through the periscope live.  It may have more affect on marketing than tweeting on twitter.

Everybody watches videos generally.  I do.  Has anyone felt Twitter PR has effectiveness ?  I say it is completely nothing.

マーケティング的こころを共有しましょう。小沢昭一もそう仰っています。そういう声がけから私の清々しい1日は始まります。

この前、Periscope(Twitterのライブ配信ツール)でライブ配信をしました。不特定多数の40人くらいの方が見てくださいました。国もさまざまです。たぶん。しかも、私のページに来訪までしてくれました。これはツイッター上でツイートしてもありえなかった事です。

やっぱりみんな動画って見るんでしょうね。私も見ますもの。ツイッターでのPRってみなさんどれくらい効果を実感していますか。何かツイートしたとしても、そこから私のオフィシャルページまで足を運んで下さる方は大変少ない・・・少ないっていうか皆無です。


このブログの人気の投稿

2023年9月の近況

2024年1月の近況

2023年5月の近況